Nye Samarbeidspartnere 2019
Vi beholder de aller fleste av de eksiterende  samarbeidspartnerne våre også neste år.
Fullstendig oversikt kan du se under fanen «Medlemsfordeler». Vi har her gleden av å presentere årets nye samarbeidspartnere.

Ragn-Sells

Ragn-Sells er en av Norges ledende bedrifter på avfallshåndtering. De tar imot så godt som all type avfall og sørger for en forsvarlig forbrenning eller gjenvinning.

Ragn-Sells er som første bedrift i Norge sertifisert for samfunnsansvar, noe som innebærer et stort fokus på miljø, arbeidsforhold, menneskerettigheter, forbruk og forretningsetikk.

Ragn-Sells bidrar også til organisasjonen Hold Norge Rent som jobber for et bedre miljø. Ved aksjoner som Strandryddedagen stiller Ragn-Sells sine avfallsmottak til disposisjon.

Nå kan medlemmer i Bergen Huseierforening nyte god av rabatt på leie av container. Det kan være nyttig i forbindelse med oppussing, rivning eller ryddig av boligen. Rabattkode BHF gir medlemmer - 10% rabatt på leie av container i nettbutikken.

Lagersjefen

Lagersjefen AS leier ut minilager til bedrifter og private. Med lagerkapasitet fra 1-60 kubikk og ingen bindingstid, kan Lagersjefen tilby fleksible lagerløsninger til de fleste behov. Når du leier lager av Lagersjefen får du også låne tilhenger gratis.

Lagersjefen har ni avdelinger som tilsammen betjener hele Bergensområdet; i Fana, Sandviken, Bergen Sentrum, Nordnes, Os, Åsane, Minde og Arna.

Det kan tenkes flere situasjoner der det er greit å lagre saker og ting over en periode. Det kan for eksempel være i forbindelse med flytting eller oppussing. Medlemmer i Bergen

Huseierforening får 10 % rabatt ved leie av lager hos Lagersjefen.

AOG - Anders O. Grevstad AS

Vi har i mange år hatt AOG Bygg AS som samarbeidspartner. Fra 2019 har vi også AOG – Anders O. Grevstad AS. De holder til i samme bygg på Midttun. AOG leverer VVS-løsninger med særlig fokus på energi og miljø.

Anders O. Grevstad AS har i over 100 år vært en betydelig aktør innen rørbransjen i Bergen. De utfører alt av rørleggerarbeid og ser frem til å bistå medlemmer av Bergen

Huseierforening.

I tillegg til tradisjonelle rørleggertjenester og bygging av nye bad, har de også en avdeling for rehabilitering og vedlikehold. Denne avdelingen påtar seg oppgaver innenfor forebyggende

vedlikehold, akuttservice og rehabilitering. Dette gjelder innenfor fagområdene sanitær, ventilasjon, kjøling, trykkluft, brannslokkeranlegg og vannbåren varme.

NOKAS

Allerede i vår kunne vi presentere vår nye samarbeidspartner Nokas AS. Nokas er nå fra 2019 inne for fullt som samarbeidspartner. De har et kjempegodt medlemstilbud på boligalarm til våre medlemmer. For 349 kroner per måned får du en innbrudds- og brannalarmpakke som dekker de fleste boligeieres behov.

Vi er stolte av å kunne tilby våre medlemmer landets billigste og beste alarmpakke i denne prisklassen.

Fullstendig oversikt kan du se under fanen «Medlemsfordeler» og i heftet «Medlemsfordeler 2019». Dersom du har noen forslag eller innspill til samarbeidspartnere ta gjerne kontakt med oss på info@huseierforening.no