Publisert: 17.06.2019

Fjordkraft inn som ny samarbeidspartner

Fjordkraft er en av landets mest kjente strømleverandører, med hovedkontor i Bergen og over 1,3 millioner har Fjordkraft i stikkontakten. Fjordkraft har gode tilbud og vi er derfor stolte over å kunne presentere dem som vår nye samarbeidspartner.

Med vår nye samarbeidsavtale for privatkunder, Topp 5 Garanti Privat, vil medlemmer være sikret en god pris på strøm sammenlignet med andre avtaler i markedet. I denne avtalen er kunden garantert en av de fem rimeligste strømavtalene målt etter en referanseliste over tilbydere av variabel strømpris. I tillegg trekker Fjordkraft fra 300 kroner på første strømregning til privatkunde-medlemmer som velger Huseier-avtalen.

Det er også inngått en samarbeidsavtale med tilbud for boligselskaper og næringskunder. Som medlem av Bergen Huseierforening kan bedriften få Fjordkrafts mest populære strømavtale enda billigere.

Bedriftskunder kan få strømmen til innkjøpspris og betaler kun månedsbeløp. I tillegg kommer et påslag som inkluderer lovpålagte elsertifikatkostnader.

Les de fullstendige avtalevilkårene som tilbys våre medlemmer ved å klikke deg inn via våre nettsider eller på  fjordkraft.no/huseierforening